9787107260520 眼泪的气味.学会关爱妈妈 | Singapore Chinese Books

眼泪的气味.学会关爱妈妈

  • $6.97
    Unit price per 
  • Save $0.78
Tax included. Shipping calculated at checkout.


Through the character Tong Tong the panda bear, children learn about social skills in this series of lift-the-flap picture books.

sku: 9787107260520
Author: 吕丽娜 Lv Li Na
Publication Date: 1/3/2013
Publisher: 人民教育
Series: 熊猫桐桐绘本丛书
Age: 4-6 years

这是一套以“关注儿童社会性发展”为主题的原创绘本丛书。主人公桐桐是一只胖嘟嘟的熊猫,他淘气可爱、心地善良、助人为乐、乐观向上,他有一个好朋友小美女茉茉。桐桐的生活充满欢乐与幸福,也不乏小小的疼痛和烦恼。每本书围绕一个小主题,讲述一个小故事。故事内容贴近儿童日常生活,语言简洁有趣,画面唯美精致,具有中国韵味,图书形式活泼,配有局部翻折画面,易于激发儿童阅读兴趣。