9789672088523 1/2男朋友 Till We Meet Again | Singapore Chinese Books

1/2男朋友 Till We Meet Again

  • $19.26
    Unit price per 
  • Save $2.14
Tax included. Shipping calculated at checkout.


New series of novels by Malaysian authors.“Love Project” series is made by fusing romance elements into stories of diverse genres, enhanced with distinctive writing styles from various authors, to create a fresh reading experience apart from regular romance fictions.

sku: 9789672088523
Author: 傅佳俊 Foo Kah Chu
Publication Date: 19/6/2019
Publisher: 红蜻蜓出版有限公司
Series: 恋习系列.01
Age: 10 & above

这种与生俱来的心动,不须被教导,不须向人询问,只要遇见一个对的人。 为了躲避一场清晨的雨,美仪沿着屋檐走,走进小巷里的一家小吃店。店里的那个男生表情腼腆,笑起来却很阳光。从那一天起,她偶尔会特地到小吃店外带早餐,让她困扰的是,那个男生不是每天都会上班,总是一天在,一天不在的。 幸好美仪在学校遇见他。篮球场上,他帅气的投球动作是大家视线的焦点,而他在跟她对上目光的瞬间,走向了她。后来她才发现,他不过是和小吃店的那个男生长得一模一样而已。他们名字不一样,性格也大相径庭。 三个人之间的气氛暧昧不明,当她决定正视心中的情感,却意外得知一个令人难以置信的真相……

We Also Recommend